Google plus
Hotel dla kotów

Regulamin


1.Koci Hotelik gwarantuje, że każdego kota, pozostawionego nam w opiece, otoczymy najlepszą możliwą opieką, dbając o jego dobry nastrój, zdrowie, bezpieczeństwo oraz dobre i higieniczne warunki pobytu.

2. Do Kociego Hoteliku przyjmujemy koty zdrowe, zaszczepione przeciwko chorobom zakaźnym (przynajmniej 14 dni przed przyjazdem), odrobaczone i odpchlone, a w przypadku wyrażenia woli wyprowadzania kota na spacery, również zabezpieczone przeciwko kleszczom. Kot musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia lub zaświadczenie od weterynarza o szczepieniach.

3. Nie przyjmujemy niewykastrowanych kocurków powyżej 12 miesiąca życia (decydując się na wybór naszego hoteliku dla niewykastrowanego kotka pomiędzy 6 a 12 miesiącem życia, właściciel automatycznie zgadza się na pokrycie kosztów czyszczenia i zakupu środków niwelujących zapach (dodatkowo 50 zł ) w przypadku, kiedy jego kot zacznie znaczyć teren podczas pobytu u nas. Tutaj UWAGA: Koty zaczynają znaczyć teren po osiągnięciu dojrzałości płciowej. Najczęściej ma to miejsce między 7 a 12 miesiącem życia. Często spotykamy się z oświadczeniem właścicieli, że ich kot nie znaczy ich mieszkania/domu. Być może jeszcze nie, ale na 80% zacznie właśnie u nas :). Ogromny wpływ ma na to obecność wielu kotów i ich zapachów na tak stosunkowo małej powierzchni. Chyba nie trzeba nadmieniać, że zapach ten jest ogromnie nieprzyjemny dla nas jako właścicieli czyli osób, które spędzają w tym pomieszczeniu wiele godzin w ciągu dnia, dla właścicieli kotków, które są przywożone lub odbierane, oraz co najważniejsze dla samych kotów przebywających u nas, które nie są przyzwyczajone do takich aktów dominacji i oznaczania terytorium. Usunięcie tych zapachów jest bardzo trudne, czasochłonne i uciążliwe, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie takiej opłaty.

4. Nie przyjmujemy kotów agresywnych w stosunku do nieznanych im osób oraz kocic ciężarnych, w okresie rui i posiadających potomstwo na odchowaniu.

5. Właściciel pozostawia kontakt do siebie lub osoby upoważnionej do odbioru. Zalecane jest także pozostawienie namiaru do kliniki lub wybranego weterynarza, który prowadził dotąd zwierzę (szczególnie w przypadku kotów chorujących wcześniej).

6. Koszty opieki medycznej niezbędnej w razie nagłej choroby zwierzęcia pokrywa właściciel. W razie nagłego zachorowania, jeśli jest to możliwe, hotel zawsze niezwłocznie kontaktuje się z właścicielem. Korzystamy z usług wykwalifikowanego i mającego świetną renomę weterynarza, którego gabinet usytuowany jest w pobliżu hotelu. (Przychodnia Weterynaryjna Paweł Zahorodny ul. Szkolna 22,
05-816 Michałowice)

7. Właściciel powinien poinformować o przyzwyczajeniach i preferencjach swojego pupila, rodzaju i porach posiłków oraz wybrać żwirek, jaki będzie przez kota używany podczas pobytu.

8. Istnieje możliwość przywiezienia wraz z kotem jego ulubionych posłań, kocyków, zabawek, przysmaków, czy innych elementów wyposażenia, ze swojej strony zapewniamy iż nie będą one udostępniane innym rezydentom hotelu.

9. Doba hotelowa trwa 24 godziny. W przypadku pobytów krótszych pobierana jest pełna opłata za dobę.
Przywiezienie lub odbiór w godzinach niestandardowych (22:00-08:00) jest możliwy, ale obarczony dodatkową opłatą (patrz cennik)

10. Rezerwacje składane są poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, lub formularz zgłoszeniowy. Wraz z rezerwacją wpłacany jest

zadatek w wysokości 50% wartości pobytu, który nie zostaje zwrócony w przypadku rezygnacji w terminie poniżej 7 dni od planowanej daty pobytu. W przypadku rezerwacji "ekspresowych" cała kwota za pobyt uiszczana jest przy pozostawianiu kota pod naszą opiekę.

11. Przedłużenie pobytu jest możliwe, o ile hotel nie posiada wcześniejszych rezerwacji na wszystkie pokoje. Za przedłużenie pobytu

pobieramy standardowe opłaty (wg cennika).

12. Skrócenie pobytu jest również możliwe, opłata pobierana jest wówczas za ilość spędzonych dób w hotelu.

13. W przypadku, kiedy właściciel lub osoba przez niego upoważniona nie odbiorą zwierzęcia w terminie ponad 7 dni od ustalonej daty pobytu i do tego czasu nie skontaktują się z hotelem, nie będą przyjmować rozmów telefonicznych od właścicielki hotelu, pod numerem, który właściciel podał przy zapisie kota, lub podał fałszywe lub nieaktualne dane, uniemożliwiając kontakt ze sobą, wówczas zwierzę przechodzi na własność hotelu, a sytuacja ta równoznaczna jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1)


Copyright 2017 Koci Hotelik - Hotel dla kotów Warszawa | Design Nillo